Venezuela in mijn paspoort - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu Venezuela in mijn paspoort - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu

Venezuela in mijn paspoort

Door: dakate

Blijf op de hoogte en volg dakate

04 Juli 2008 | Venezuela, Caracas

elaba,

jaja er staat een steñpel van venezuela in ñijn paspoort... ik kan terugkoñen! Yes you wish! hihi
groot zijn in iets kleins... ik voelde ñij soñs toch heel klein in die grote luchthavens;maar niet al te veel problemen (ene keer dacht ik oei,oei ñaar zou zot geweest zijn als ze ñij dan hadden tegenhouden)...ik word er al groter in! verhaal volgt wel!

Ben momenteel in caracas... terwijl jullie liggen te ronken ( er zullen wel uitzonderingen zijn) drink ik nog even een ananassapje (vers ;) ) en dan kruip ik er ook in... half zeven plaatselijke tijd! maar na een tripje van 24 uur staat een douche en bed bovenaan op mijn verlanglijst!

(blijkbaar staat de ñ op de plaats van de m, heb geen zin oñ dat alleñaal te veranderenen t is qwerty)

slaap zacht en drooñ sterrenzoet!
K'trien

P.S: An ik test eens of mijn msn nog werkt, kunnen we zo ook kletsen. Geef Els en de kids nen dikke smoesj en een bosje wilde bloeñen ;)
P.S: la petite auberge, dank je wel voor het pakje (mooi gewacht tot op het vliegtuig!) maar de bolletjes Milow hebben mij gesmaakt (en mijn buurman ook) De overige zijn nu aan het smelten!
Hebben jullie de zin van op de foto al kunnen afmaken!?

  • 05 Juli 2008 - 07:18

    Mama En Papa:

    Tof dat je even meld dat je goed bent aangekomen, heb de blog ook aan tante Ria doorgestuurd, dan kan bompa ook af en toe eens meegenieten.

    dikke kus en tot horens

  • 05 Juli 2008 - 12:56

    Tante Hilde:

    Hoi metekind,
    Blij te lezen dat alles goed is verlopen.Khad gisteren al met je mama gebeld om het laatste nieuws te horen.
    doe het daar een beetje goed (zoals gewoonlijk) en dan hoor ik nog wel iets van je. kga dit weekend naar zee . het weer is niet al te best hier marzal dan maar eens flink uitwaaien.
    Vele lieve groetjes en kusjes, je meter

  • 05 Juli 2008 - 20:52

    Deurne Calling: Pie:

    dag zus, heb nie veel te zeggen.

    vandaag bij den architect geweest en die heeft ons nog eens gebrainwasht met wilde plannen. we shall see. groetjes van ons 3

    merci nog is voor het boek! ciao!

  • 06 Juli 2008 - 23:00

    Anneke:

    hey nieteke, kzal mn best doen om dat in orde te brengen...gerd en els hebben gist hun pakketje gekregen. de kalender krijgt een ereplaatsje (wschnlijk opt wc :-), ze waren er echt super blij mee!de kinderen zitten nubij moeke en vake op ile de rez...die komen vlgde week terug.dikke zoen vanop mijn appartementje, bijna met gezelschap...een poesje! hihi
    XX

  • 07 Juli 2008 - 09:06

    La Petite Auberge:

    je hebt ons werkelijk met een raadsel achtergelaten. Elisabeth is al eens gaan kijken maar we kunnen er kop nog staart aan krijgen. Één dezer dagen neem ik ook een kijkje. Dit raadsel gaat nog een laaaaange staart krijgen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Caracas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

slaap zacht

31 Augustus 2008

2maanden vliegen sneller dan...

29 Augustus 2008

luchthavenverdrijf

24 Augustus 2008

foto s

24 Augustus 2008

roraima = vive la vida in het kwadraat
dakate

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 20097

Voorgaande reizen:

04 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: