sponsorthanx - Reisverslag uit Brussel, België van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu sponsorthanx - Reisverslag uit Brussel, België van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu

sponsorthanx

Door: dakate

Blijf op de hoogte en volg dakate

01 Juli 2008 | België, Brussel

mercietjes aan ... allemaal ... ik wou de namen erbij zetten maar daar werd ik zelf niet wijs uit... gewoon allemaal nen dikke merci voor ...
* de kleren en de spullen
* de brunchingrediëntensponsoring (dat is dan vooral voor de vriendelijke winkeliesdie mij op deze manier zeker hebben geholpen) en daarnaast voor de cake-,muffins en taartenbakkers!
* de centjes (uiteindelijk heb ik een 800 euro! (mannen dat is daar dus kei veel geld (geeft mij enkel maar meer stress want neem dat cash mee) maar ben er toch kei blij mee!
* maar vooral voor de gezelligheid en de kleine én grote attenties...
-> vooral die gezelligheid zetten we in september gewoon verder! ;)

dikke kus
K'trien



  • 03 Juli 2008 - 05:05

    Dré:

    ik zie al uit naar uw verhalen.
    dikke groeten dré

  • 03 Juli 2008 - 15:53

    Sigrid:

    K'trien,

    Ik wou dat ik mee kon!
    Geniet ervan en laat af en toe iets horen!

    Dikke kus

  • 03 Juli 2008 - 18:25

    Stanneman:

    Veel plezier daar Katrien! Ik ben benieuwd naar jouw avonturen
    Dikke kus Stan! (vanonder zijn mooi dekentje)

    ps: Ook van mijn mama en papa

  • 03 Juli 2008 - 19:34

    Maggy & Jeff:

    Goede reis & geniet ervan!

  • 03 Juli 2008 - 19:35

    Maggy & Jeff:

    Goede reis & geniet ervan!

  • 03 Juli 2008 - 21:30

    Lynn:

    waaaaa loesje! zalig! Geniet met volle teugen en profiteer vollop! Erna spreken we zeker eens af, gewoon schandalig dat we mekaar niet of zelden nog horen :p
    Ik vertrek morgenavond richting Biaritz! 18 dagen surfen, beachparty's, amuseren, cocktails, beachboys (natuurlijk!daar doen we t voor), slapen in luxetenten op het strand.... heerlijk!
    dikkezoen!xxx

  • 03 Juli 2008 - 22:46

    Mieke :

    Awel, 'k weet niet om welk uur je precies vertrok, maar ik wens je het allerbeste én tot in september!
    groetjes en dikke knuffel, van je af-en-toe loopmaatje Mieke

  • 04 Juli 2008 - 06:22

    Xenia:

    Katrien,

    waarschijnlijk zit je nu ergens boven ons hoofd in de lucht te fladderen tegen 800 km/u. Gewoon om te zeggen dat je er een super fijne periode van moet maken.


  • 04 Juli 2008 - 07:05

    La Petite Auberge:

    Je bent geweldig. Terwijl ik werk, zit jij op je eerste vlucht. Die wolkjes brengen je waar je zijn moet!
    Veilige aankomst!

  • 04 Juli 2008 - 07:52

    Mama En Papa:

    Na je achter gelaten te hebben op Schiphol, terug thuis in Ranst en enkele uurtjes slaap, nog eens een hele toffe reis, goed genieten, goed werken en veilig terug thuis.
    Dikke kus

  • 04 Juli 2008 - 09:39

    Annemie Diris:

    Ik wens je een kei-goei- deugddoend verlof!!!!

  • 04 Juli 2008 - 10:02

    Judith:

    Hoi K'trien!
    Maak er een onvergetelijke reis van, voor jezelf én voor de mensen ginder!

    Veel geluk en tot in september!

  • 04 Juli 2008 - 11:25

    Jo Smets:

    VANSPAUWEN................!!!!!
    doe het, maar doe het vooral goed ginderachter.
    Niet te groot denken. alle beetjes helpen. En denk af en toe maar eens na over het opschrift op je T-shirt van Bart P.

  • 04 Juli 2008 - 21:58

    Anneke:

    nieteke, vele lieve groeten uit la sout, ook van els, haar internet macheerde niet meer...ze vond het spijtig je niet meer iets te kunnen gewenst hebben! dikke dikke zoen en laat maar snel iets van je horen da je er veilig bent...
    sterrenknuffeltje van je nichtje! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

slaap zacht

31 Augustus 2008

2maanden vliegen sneller dan...

29 Augustus 2008

luchthavenverdrijf

24 Augustus 2008

foto s

24 Augustus 2008

roraima = vive la vida in het kwadraat
dakate

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

04 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: