luchthavenverdrijf - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu luchthavenverdrijf - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu

luchthavenverdrijf

Door: dakate

Blijf op de hoogte en volg dakate

29 Augustus 2008 | Venezuela, Caracas

yup ... officieel ben ik niet meer in venezuela maar ik heb nog wel zicht op de luchthaven van caracas... ik heb mijn vlucht van barcelona dus gehaald. nu moet ik hier nog een kleine vijf uur wachten. ik was al naar de internationale luchthaven geweest maar ik kon natuurlijk nog niet inchecken en het wachten was daar zo ongezellig dus ik b en teruggeslopen naar de nationale luchthaven. Alhoewel het niet mocht maar de roltrappen gingen toch in twee richtingen . dus... :)
en jullie mailtjes lezen en beantwoorden is dan wel leuk. Al is die Pc hier wel wat lastig. Maar hij is dan wsl nog puur venezolaans. En dan nog even taxfree shoppen al is het hier taxcon denk ik want het is hier veel duurder. Hopen dat ik daardoor m ijn vlucht niet mis want dat zou nog kunnen bij mij.
Of dat ik zo ergens op een stoeltje in slaap sukkel. want ben doodmoe. Ja we hebben nog een week kunnen werken en t was warm en hard werken.
geen gezever ik ga mijn zware rugzak nog wat rondzeulen.
groetjes
tot morgen of de komende weken
K trien


  • 30 Augustus 2008 - 07:25

    Sofie En Co:

    Een goeie terugreis en we springen binnenkort wel even binnen voor jouw reisverhalen!!!

    Tot binnenkort!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Caracas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

slaap zacht

31 Augustus 2008

2maanden vliegen sneller dan...

29 Augustus 2008

luchthavenverdrijf

24 Augustus 2008

foto s

24 Augustus 2008

roraima = vive la vida in het kwadraat
dakate

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 20081

Voorgaande reizen:

04 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: