foto s - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu foto s - Reisverslag uit Caracas, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu

foto s

Door: dakate

Blijf op de hoogte en volg dakate

24 Augustus 2008 | Venezuela, Caracas

hey

ik heb er enkele foto s van de delta en the roraima opgekregen maar dat heeft best wat tijd in beslag genomen en ik heb geen zin meer om ze nog te schikken en er commentaar bij te schrijven. Sorry. t was geweldig en ik denk dat de meeste foto s wel voor zich spreken.

doeidoei
k trien

PS: sorry maar ik heb mijn gsm niet bij ... zaterdag zal hij het weer doen.

  • 25 Augustus 2008 - 20:03

    Jan Hooybergs:

    Hoi Katrien,

    Ik heb de tijd genomen om door de foto's te surfen en dat ziet er daar wel echt knap uit en de meer dan de moeite.
    Ik kijk uit naar de volgende foto's! Zo maak van hier achter mijn computer ook zowat een reis.

    Vele sportieve groeten,
    Jan

  • 28 Augustus 2008 - 11:30

    Kristien M:

    Na een spannende en avontuurlijke reis........waarschijnlijk met een beetje pijn in het hart maar...een veilige terugreis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Venezuela, Caracas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2008

slaap zacht

31 Augustus 2008

2maanden vliegen sneller dan...

29 Augustus 2008

luchthavenverdrijf

24 Augustus 2008

foto s

24 Augustus 2008

roraima = vive la vida in het kwadraat
dakate

Actief sinds 18 Feb. 2008
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 20079

Voorgaande reizen:

04 Juli 2008 - 30 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: