de zoo - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu de zoo - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van dakate Vanspauwen - WaarBenJij.nu

de zoo

Door: dakate

Blijf op de hoogte en volg dakate

12 Juli 2008 | Venezuela, Mérida

hey hey,

het paragliden was uitgesteld tot vandaag (dinsdsag) maar ook vandaag komt er te veel mist uit de bergen opzetten... donderdag is het volgende plan. Daarom dat Collen en ik dus naar de zoo zijn geweest.(zootje)Eens kijken welke dieren ik zoal in de jungle kan tegenkomen. al zullen de dieren dieper in de jungle zitten dan ik. maar toch het idee... mmm heb er al zin in.

groetjes
morgen zit ik in los llamos

De foto met de zelfgemaakte tekening... we konden na los llamos ook nog mee gaan paragliden. maar dit moesten we wel betalen en daardoor misten we weer een spaanse les (die we dan nadien moeten inhalen)... kop of munt en munt was ... Spaanse les¡ Uiteindelijk hebben we dan maar gezegd ok niet paragliden... je moet altijd voor iets kunnen terugkomen. En ik had gedroomd dat ik met mijn twee voeten in het gips voor de klas moest staan. Ja die dromen toch¡

• 12 Juli 2008 - 06:20

Mama En Papa:

Ja, het lijkt daar wel het paradijs, zeker de natuur en zoals je vertelt, die kleuren, maar waarschijnlijk ook de geuren, die niet tot hier komen. Geniet er ten volle van

• 12 Juli 2008 - 06:30

ji zat niet in dat kot
    gr dré

• 14 Juli 2008 - 11:28

Debbie:

Hier zit ik dan op de redactie met mijn bolle buikje en voetjes op een bankje met zicht op de autosnelweg...te watertanden bij het zien van al die mooie foto's!!! Nu zijn we echt wel '2 pooltjes' hoor! ;-)
    groetjes

• 15 Juli 2008 - 13:29

Leen:

Gracias a la vida!
    In het kwadraat zo te zien!
    Groet.
    Leen